الأربعاء، 18 نوفمبر 2009

فقرى جدااااااااا



انا النهارده بقى اقتنعت جدا انى انا اكتر بنى ادم فقرى فى الدنيا

هعهعهعهع

يسيبوا الايام كلها فى التجنيد وانا البس

وظابط

واااااااااااااااااااااااء

والنبى ادعولى


عموما انا هعمل اهبل واتغاضى عن موضوع النحس ده


وعادى يعنى

مش يمكن انا اللى ابقى حاجه مهمه


بندقيه مثلا

((((((((((غطى عليها وصوتى ))))))))))))))))))))9+

هناك 8 تعليقات:

  1. أمين
    أشكرك بشدة لسببين
    الأول هو إستجابتك لطلبى
    بتغير القالب وهذا أسعدنى جداً
    الثانى دوام تواصلك
    أما البوست فهو خفيف الظل ومرح
    ومن عارف يا أخى يمكن تبقى لواء
    فى الجيش وبعد كدة تعمل إنقلاب وتبقى
    رئيس جمهورية بس والله متنساش أخوك
    تأخذه معاك نائب رئيس
    هههههههههههه
    تحياتى
    ويبقى التواصل

    ردحذف
  2. الله يخليكم يارب جميعا


    والله انا مش عارف اقولكم ايه

    بس حكايه الانقلاب دى !!


    ابعدنا عنها

    هى هى هى هى هى

    احنا ماشيين تحت الحيط مش جنبه !!

    ردحذف
  3. ربنا معاك

    مصر امانه فى ايديك

    ويلا جيش يفوت ولا حد يموت

    ردحذف
  4. بلدنا امانه فى ايدينا


    هئ هئ هئ
    والله انا خايف

    شكرا على مرورك الجميل

    ردحذف
  5. ربنا معاك
    الوطن بيناديك
    لخدمة مصر

    تحياتى

    ردحذف
  6. الى الجهااااااااااد

    ردحذف

لاتبكى على اللبن فى البسكوت... وقول وسمعنى