السبت، 2 يناير 2010

انا اسف


انا اسف جدا يا جماعه على غيابى


ظروف نفسيه
مش تنحكى
ادعولى ربنا يعديها بسلام


وحشتونى

هناك 5 تعليقات:

  1. ربنا يخفف عنك ويفرج همك ان شاء الله
    تحياتي

    ردحذف
  2. السلام عليكم

    ربنا انشاء الله يفرجها من عنده
    قادر يغير الاحوال بكلمه واحده
    ولكن حتى ان يفرجها الله
    اعلم ان النصر مع الصبر
    وان مع العسر يسر

    ودى واحترامى :)

    ردحذف
  3. مساء الخير

    ازيك ياأمين عامل ايه
    سلامتك يارب من اي تعب نفسي او جسدي
    والله انت كمان وحشنا اوي وجودك

    بس يارب تبقى بكل خير دوماً وأبداً

    وكل سنة وأنت طيب يا جميل وياريت تفضفض لنا مالك
    احنا كلنا هنا لبعض (:

    ودمت بكل خير واحترام

    Angel lovee

    ردحذف
  4. ازيك يا امين
    انا هدعيلك بقي
    المهم انك تقدر تتغلب علي الظروف
    انا فعلا استغربت انك انقطعت فاجاه كده
    بس ان شاء الله هترجع احسن من الاول

    ردحذف

لاتبكى على اللبن فى البسكوت... وقول وسمعنى