الثلاثاء، 23 فبراير 2010

يااااااااه اخيرا


طبعا انا مش مصدق نفسى انى اخيرا بقى عندى دماغ افتح نت حتى


انت مبسووووووووووووووووووووط جدا انى رجعت لاسرتى الغاليه
والله واحشنى موووووت


وعندى بقى شويه حاجات

تحححححححفه بجد
وبالصور
طبعا ممنوع الكلام عن المشاكل اللى حصلت لانها انتهت ومع السلامه وباى وباى

والمهم اللى جاى

هناك 13 تعليقًا:

  1. حمدالله على السلامه انا كمان كنت غايبه وكنت قفله المدونه ورجعت تانى ليكم مش اقدر استغنا عنكم نوهائى

    ردحذف
  2. وبما انى اول تعليق اقولك كل سنه وحضرتك طيب بمناسبة المولد النبوى الشريف ويارب تحقق احلامك كلا

    واشوفك سعيد ومتهنى واللى جاى احسن من اللى راح
    تحياتى
    ننوسه

    ردحذف
  3. يارب يطمنى عليك يارب ويكرمك خير يا قمررر
    تحياتى ليك

    ردحذف
  4. مع السلامو عليكم من طرف اخوك اللمبوك ههههههههههه

    ردحذف
  5. حمدالله على السلامة
    ومستنين بوستاتك وصورك الجديدة
    شوقتنا
    تحياتنا
    شفقة واحسان

    ردحذف
  6. حمد الله على السلامة وياالله مستنيين نشوف الحاجات التحفة والصور زي ما وعدت ولا هترجع في كلامك?
    دمت بكل الود

    ردحذف
  7. ابتسامه ملاك


    والله بجد وحشتينى
    وحمدالله على سلامه وصولك انتى كمان

    وانا فرحان قوى

    (:

    ردحذف
  8. شفقه واحسان

    طبعا مش عارف اوصف انبساطى بزيارتك
    وضحكى من بوستك الهايل
    والله يسلمكم انتم الاتنين ويبعد عنكم الحسد والار

    ردحذف
  9. خواطر شابه


    طبعـــــــا انا عند وعدى

    وان شاء الله هتنبسطو
    هىهى
    منورانى والله

    ردحذف
  10. حمدلله على السلامة

    والحمد لله ان كل حاجة تمام دلوقتى

    متستنين التحف :D

    ردحذف
  11. ياااااااااه اخير حمد الله عالسلامة انا فرحانة والله مزءططة جداااااا
    ومستنية البوستات والصور الجامدة بتاعتك
    عارف لو غبت تانى انتى عارفنى مجنونة وانتحارية
    تحياتى

    ردحذف
  12. star in the sky

    بتفكرينى بالابله غاده بتاعت الانجليزى وانا لسه ف كى جى

    والله بجد
    انا موجود وفرحان بيكم

    ردحذف
  13. مى

    ههههههههههههه
    هيه هي هيييييييييي
    هههههههههههههههه

    انا رجعت اهو

    وبعدين انتى لسه شفتى زاططه

    دا هتروق وتحلى هههههههههههههههههههههه

    انا جاى ف السريع
    وسااااااااااااااااع

    ردحذف

لاتبكى على اللبن فى البسكوت... وقول وسمعنى